Saturday 19 April 2014

Aku dan sesuatu.. - kenangan sbg artis grafik!

Cerita pasal peribadi sikit dulu ye..

baru ni ada sembang dgn kawan yg lebih mahir urusan perniagaan online dan pembinaan blog yg komersial.. kena beli hosting dan kena guna wordpress katanya.. InsyaAllah.. aku akan cuba usahakan mencari modal RM350 sperti yg di tawarkan. kelebihan blog berdaftar ni leh jana pendapat secara tidak langsung dari viewier kita gak.. aku harap impian tu akan jadi kenyataan dalam masa terdkt nih..

Hari ni cerita pasal tempat keje lama bermain di minda dan jiwa aku.. mengimbau kenangan bekerja di arena popular ketika itu.. membuat aku rasa.. oohh!!! indahnye dunia.. walau kini semua dah tinggal kenangan.. tapi dari bidang itu la kemahiran yang aku minat.. aku asah hari demi hari dan sebati dgn diri aku sampai la ni..

aku suka grafik.. suka cabang seni ni sgt2..

aku pernah keje sbg artis grafik.
aku sambung degree pun dalam bidang yg berkaitan
aku sambung master jugak dlm bidang berkaitan..

No comments:

Post a Comment