Sunday 21 September 2014

perkongsian bijak shaklee

Salam sahabat maya sekalian..

kali ini aku bawakan cerita untuk korang buka minda dan jiwa untuk terjun dalam bidang bisnes ni.. khususnya shaklee lah! sebab aku buat shaklee.. takkan nak promote biz lain pulak kan..

sebenarnya dalam banyak MLM atau apa jua bisnes yang ada hari ini menjanjikan pulangan berbentuk wang yang lumayan KALAU kita rajin.. dalam shaklee contohnya.. jika korang menyertai keluarga besar shaklee sebagai ahli korang akan menikmati harga ahli dan juga menikmati faedah pengumpulan point atau UV setiap barangan.

ramai yang menyangka jika tidak menjual dengan harga retail sepenuhnya keuntungan TIADA. salah tu. Sekarang harga produk boleh di jual antara harga ahli hingga ke harga retail.. TETAPI walau korang MUNGKIN seronok jika saudara mara korang bagi produk di beli dengan harga ahli .. (sebab sedara mara yang biasa memang nak harga ahli.. sedara la katakan!) tetapi mereka yang menjadi ahli tetap SERONOK kerana point atau UV barang tetap masuk bawah sale diaorang.

itulah bezanya kalau korang membeli sebagai ahli atau hanya membeli dengan gembira kerana dapat harga ahli! memang korang tak rasa rugi.. tapi kalau seorang yang bisnes minded dia akan pandang semua itu duit! setiap UV yang dikumpul shaklee akan kirakan bonusnya berbentuk WANG TUNAI dan di masukkan terus setiap tengah bulan kedalam akaun ahli TANPA GAGAL!

memang susah nak dapat sale.. kalau dari awal tembok kesusahan tu dah kita bina.. bagi aku tiada susahnya selagi minat dan kehendak bergabung dengan baik dalam minda dan jiwa.. tak pandai berniaga bukan lah alasan yang boleh di guna pakai untuk memulakan bisnes shaklee kerana bukan korang perlu bertemu empat mata dengan kastemer..(walau kadang-kadang ada kastemer COD)

kalau dah rasa terbuka minda dan jiwa.. please.. contack la aku tanpa segan..



whatsapp/telegram 011 35078334
FB norlyda ali
IG idaally
wechat nelly020974
page pakar nyata jelita


No comments:

Post a Comment